Telia, usch och blä

Du har plats nummer hundratolv i turordning säger en entonig röst i mitt öra. Jippie vad skoj!!! Nu ska man sitta i telefonkö halva eftermiddagen för att öppna det fasta telefoniabbonemanget som vi låste när vi åkte till Frankrike förra året. HUNDRATOLV! Herre min skapare kan det vara sant? Och ja, det är sant. Nu är jag sjuttiofyra. Vilken tröst. Jag tänkte jag skulle fördriva lite tid här. som tur är stod det på sidan att det var gratis att ringa från tele2 mobiler dit, jag har bara tjugo spän kvar av de tvåhundra jag laddade på med för drygt en vecka sedan. Det blir så när man ringer till Monaco. Tänk om han kunde ringa mig också ibland, så skulle inte jag lägga alla mina pengar på det, då skulle vi lägga våra.

Telefonkö, usch! inte nog med att det tog lång tid att hitta nummret på deras sid, utan man ska behöva köa i evigheter... Nu bröts det!!! Det BRÖTS! Jag blir fanimej tokig på detta!! Jag som hade hunnit ner till femtionågonting i kön! Pengarna slut på mobilen.. Men det skulle ju vara gratis?? Nä fy faan för telia. Nu skiter jag i detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0