Sjukt trött på att vara sjuk

Är det nu man ska börja bli melodramatisk och skriva om det underbara året som gått? Nja, jag vet inte om jag orkar göra det just nu, jag kan göra det lite senare, eller kanske i morgon. Det hör väl till att man gör det antar jag, så jag får väl hänga på alla andra...

Men nu tänker jag nämna att jag och Lillbrorsan varit och lämnat Ronja i Ulricehamn, värsta roadtrippen alltså. På vägen hem köpte jag några raketer som jag ska titta på i luften i morgon när jag dricker min champagne som jag inhandlade i Monaco. Av Mikaela lånade jag första och andar säsongen av Weeds, som jag kanske ska plöja mig igenom sedan om jag inte somnar. Jag mår rent ut sagt piss. Jag är snorig som sjutton. Man kan tro att en hel slagverksorkester bor i mitt huvud och hostar gör jag såfort jag anstränger mig eller bara säger en längre mening. Och när jag hostar känns det som om någon spränger en hel dynamitkubbe i bröstet på mig. Var det tydligt nog? Ganska målande skulle jag själv vilja säga. Till råga på allt ska jag jobba i natt, vi får se hur det går! Kristina tyckte att jag skulle jobba på fredag och lördag också, men jag har ingen aning om hur jag mår tills dess. Jag är trött på att vara sjuk nu, och tidnnigsjobbet gör inte saken bättre precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0