Så åker man till Frankrike på Tisdag!

Vaknade till nyss, hade somnat på soffan framför Hell's Kitchen. Som tur var missade jag inte hela programet, jag fick se slutet. Och äntligen åkte Jen ut! Jag tyckte verkligen inte om den där kossan! Nu är de bara tre personer kvar. Docl är iongen av dem inärheten av förra årets vinnares nive, Rock.

Så ska man jobba i natt. Känns halvkul, mår inte helt bra ännu men jag kan inte ligga på latsidan längre. Ska ju dessutom till Frankrike nästa vecka. Ja!! Resan är bokad! Jag åker på Tisdag. Ungefär en vecka senare än väntat, men det är sånt som kan hända när man är i Gabriels branch.

Kommentarer
Postat av: J

svar: haha, nee verkligen inte. vart är "rätt" ställe då?

2008-12-04 @ 23:41:41
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0