Porr-rött

Halv ett lyckades Gabriel få mig att studdsa upp ur sängen. Det var några timmar senare än jag hade planerat, men vi kollade på Hell's Kitchen tills långt in på natten, och har bara tre avsnitt kvar av säsongen. Nu ska vi ner till stranden och njuta lite av solen som letar sig ner mellan hustaken fram till våra stora franska fönster. Husen ligger tätt här, så den får verkligen kämpa för att nå ner till oss.

Har precis bättrat på mitt porr-röda nagellack och sminkat mig lite. Idag blir det troligen även en sväng til alla affärer, Gabril måste hitta en julklapp till Allan, de ska ge en julklapp var till en gubbe på båten, en gubbe de blev tilldelade genom lottning, och ingen vet vem som ger till vem. Gabriel hade tur och fick en av de två han står närmast.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0