Papa Noel och ny frissa till Gabriel

I gar gick vi till en extremt lang gata dar det fanns jsukt mycket olika affarer av alla dess slag. Vi hittade dessutom ett enormt kopcenter, det var pa fyra vaningar. Det basta med frankrike i shoppingvag ar att det inte ar lika enformgt som hemma. Har ar de flesta butiker unika och man kan latt hitta klader som inte alla andra har. Det var riktigt mysigt att strosa runt och kolla pa allt fran klader, vaskor och skor till julpynt och sma prylar. Hitta dessutom en affar som sag ut att vara en scrapbookers drom. Det var sjukt mycket scrapping prylar! Sant haller ju inte jag pa med, men vem vet, en vacker dag kanske man borjar?!

Nar Gabriel var i handerna pa en fransk frissor passade jag pa att vandra lite for mig sjalv. Och tanka sig, jag sag sjalvaste Papa Noel! Jultomten alltsa.

Nu ska jag krypa upp brevid Gabriel i soffan och kolla pa Friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0