Julen är äntligen över

Så är julehelgen äntligen över! Jag gillar inte julen alls så det känns bra, men det finns ju trotts allt en fördel, ledigheten! Festen hemma hos mig i Torsdags blev lyckad, jag hade super skoj, och i och med att jag var nykter tjänade jag till och med lite slantar som taxi åt folk som kom och gick! Inte helt fel det inte!

I går blev det Sinstar med Camilla och Ronja, lilltösen är helt besatt! Hon fick Abba sinstar med sitt PS2 som vi köpte till henne och hon älskar det! Dock är man själv ganska trött på Abba just nu!

Vi får väl se vad denna dagen utbringar, det är ju Lördag så allt kan hända!


Kristina och Jag, det finns fler bilder på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0