Invaderade

Det är någon sorst fluginvasion här hemma just nu. Jag har aldrig varit med om något liknande. Igår ringde jag Gabriel när han var påväg hem från jobbet och bad honom köpa såna där långa kletiga saker som man sätter i taket som flugorna ska fastna på. Sagt och gjort. När jag kom hem ungefär tre timmar senare än honom var en av dem redan full! Det är sjukt. Och tillråga på allt så roar sig dessa flugor med att para sig. Vi är invaderade av sextokiga flugor.

Var i Trollhättan idag och köpte en svart väst på Lindex. Den kostade 249:- vilket jag tycker är i dyraste laget för en väst, jag gillar inte att betala mer än nödvändigt, men den var snygg, det är det viktigaste. Den åklte på nu, jag ska hem till Linda en sväng med Jonna. Vi ska äta kräftor, dricka vin och vara allmänt fjolliga. Gabbe ska med Dennis och Uffe till Nitlotten i Trollhättan.

Nu hinner jag inte skriva mer,  min skjuts kommer strax! Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0