Mumms

I morgon blire goooooo mat :P

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

Jag förstår din kommentar och visst är det mycket charter för Mallorca men det finns mysiga, icke turistiga platser också :) mina föräldrar och min brors familj var där i sommras :) sen måste vi tänka lite på hailey så hon har tillgång till det hon gillar. Nu blir det säkert inte Mallorca, mem det är ett alternativ. Robins föräldrar kollar på hus i Spanien så köper de ngt där så åker vi dit. :)

Tack för din kommentar

Svar: Halloj! Okej, vart var de? Hittade inte ett enda litet hörn på den ön som inte var turistigt (förutom de få ställen där det bara var växter och liksom inget mänskligt). Kan ju va kul å veta om jag hamnar på Mallorca igen, lätt hänt om man rör sig mkt på båtar som jag gör! Har även några vänner som bor på Mallorca... Tro iof inte att ja kommer besöka dem där men man vet aldrig!!
Nice med hus i Spanien! Vart i Spanien kollar de? Gabriels mammas familj är från Spanien, Valencia. Fast vi har faktiskt aldrig vart där!
Vanilla B

2013-01-20 @ 08:16:08
URL: http://Frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0