Nattsuddare

Oh la la, är vintern redan på intåg? Då kanske jag borde införskaffa vinterdäck, som jag i och försig redan har, dock är de odubbade. Odubbade går ju bra så länge man inte använder bilen på nätterna i tjänst, jag har ingen lust att halka omkring bland älgar och hus missinassen när jag jobbar.
 
Det är förresten ganska gött att ha kommit igång med att jobba lite, dags att spara ihop massa pengar igen så man har råd att dra sig söder ut sedan. 
 
Cam skulle hälsa på Pam i morgon morra så jag kan nana ifred, det är ju snällt av henne! Jag hade nog i och försig inte vaknat om hon var hemma, men man vet ju aldrig. I morse när jag kom in dundrandes (såg att det lös så jag visste att hon var vaken) blev hon jätte förvånad, hon hade smugit runt tyst som en mus här efter hennes alarm ringt, för hon trodde jag redan var hemma och sov!
 
Får se om man hinner hem till mamma en sväng i morgon efter att jag gått upp, vet aldrig hur länge jag sover efter ett pass, har inte kommit in i det hela än. Men jag borde hinna innan on och Pam skulle åka, but you never know. Jag ska med kompisen till THN och inhandla något kul inför en fest på lördag, obligatorisk utklädnad är det som gäller.
 
Blir nog till att jobba natten i morgon också, så passar ju bra inför festen, kommer vara pigg som en lärka på natten där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0