Hösttider

Hösten är verkligen påtaglig nu, kylan, krispigheten i luften, löven på marken och alla sprakande färger! jag och Pam var ute och gick med de söta små liven idag oc det var riktigt härligt!
 
I går var vi hos mamma och åt pizza hela högen, alla syskon och alla utom en respektive. Det var fart och fläkt osm vanligt, vi blir ju ganska många! Det är väldigt skönt att vi har sån otroligt bra familjesammanhållning , jag tänkte på det idag, att mamma beöver aldrig orora sig för att få ensamma dagar, hon träffar nog oss alla absolut minst två gånger i veckan, och då menar jag verkligen att det är ett minimum. Något annat bra är ju att min och Pam's respektive är som ler och långhalm, det gör ju hela umgängesgrejen ännu lättare för oss.
 
Till helgen fyller ju mamma och Cam år, så då blir det ännu en family get together!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0