Resor och åter resor.

Gabriel kan lätt få en att skratta! "Du ska vara snäll mot mig! Jag köpte faktiskt patonger åt dig igår!" Så sa han när jag kittlade honom förut. Patonger? Ja ja, inte lätt alla gånger när man är karl.
I morgon kommer mammsen hem, gissar på att resväskan väger X antal kilo mer än vid avresan... Jag skickade med henne min bagage-våg, en liten handhållen våg som påminner om en hövåg. Bruna lär de ju vara också. Bruna och med fullpackade väskor. Hon är en rikti globetrotter, reser och reser. Inte undra på vem jag ärvt min längtan till utlandet från! På tal om utlandet, ska bli så kul att åka till Schweiz igen, härliga roliga Schweiz där alla pratar roligare än roligast! Och rivieran... Behövs väl inte ens beskrivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0