Pedofil får fem års fängelse

Jag äcklades i morse när jag satt och läste både TTELA och GP. INte bara över själva artiklarna, utan även åt att artiklarna fått så lite plats. I TTELA var det en liten artikel på Lilla Edet-sidan, i GP var det en liten artikel högst upp på sida 11. GP's kunde jag inte hitta på nätet, men här kommer TTELAS:
http://ttela.se/start/lillaedet/1.1561373-fem-ar-for-barnvaldtakt
Denna man borde korsfästas, kastrerars med en rostig järnbit, stenas och spottas på. Han borde få genomleva all helvetets kval. Jag får gåshud när jag läser artikeln. I GP står det följande:
"Detta har hänt
2004: Mannen döms till ett års fängelse för sexuellt utnyttjande av en sjuårig flicka.
2005: Mannen döms till fängelse i två år för våldtäkt mot barn. Flickan var fem år."
Flickan var fem år..... Han har alltså fullbordat en våldtäkt mot en femårig liten flicka. Han har alltså dömts TVÅ gånger tidigare, och nu har han gett sig på ytterligare F Y R A barn!!!
Hur fan kan tidningarna låta dett få så lite uppmärksamhet??? Saker som detta måste uppmärksammas så att samhället inser hur skev våran värld börjar bli, något måste göras, NU! En pedofil som är återfallsförbrytare för TREDJE GÅNGEN borde spärras in för resten av dennes livstid. Utan mat och vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0