Nu jävlar e jag arg igen!

Fick ett akut behov av att spy ut min irritation lite! Tänkte att det var bättre att skriva här en att göra ett logginlägg på fejjan, jag gör inte logginlägg för ofta, det rä bara det att när jag gör inlägg är det ofta om mina starka och tydliga åsikter, så snart börjar la folk som inte tål att andra inte delar deras åsikter, lyncha mig på fejjan. Nej, skämt å sido, det rör mig inte i ryggen om folk börjaj "dölja" eller ta bort mig på facebook, det är upp till dem. Tänkte mer att det är tradigt att varje gång man loggar in, läsa någons upprördhet i olika ämnen. Det är inte alltid så intressant.
Fast jag gormar oftast om samhällsfrågor och liknande, inte om big brother och sport.
I alla fall. Satt coh kollade lite på en köpes/säljes grupp, och åter igen fanns där en söt liten kissekatt på 1,5 år som sökte nytt hem. Det händer hela jävla tiden, folk rear ut sina små älsklingar till struntsummor, för de "inte har tid", "allergi har uppkommit innom familjen", de har "dåligt samvete för att de inte hinner med" osv osv. Anledningarna kan listas i en evighet. Visst, allergi kan ju uppkomma, men jag tror att 95% av alla dessa s.k allergier är bullshit, för folk vill inte skriva den sanna anledningen.
De visste inte vad de gav sig in på. De har tröttnat.
Hur kan man skaffa sig ett djur, och sedan bara rea ut det på facebook, som om det vore någon överflödig stol eller leksak som nu inte får plats i hemmet?!
När det gäller katter är otorligt många va dessa rea-katter dessutom okastrerade.
Suck. Jag blir så arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0