Plugg

Sitter här och iväntar en film som ska börja kl 23.30 eller något sådant... Bor för tillfället i Ivarslund, och vilken jäkla utsikt man har! Allting rullar på och vi har faktiskt fortfarande fullt upp känns det som! tur att man vart hemma lite längre nu så man fått tid att träffa alla! Lillebror är dock super-upptagen, pluggar heltid på högskolanpå sin nya utbildning som han kom in på plus att han fått jobb, så han jobbar helger och några kvällar! Inte helt fel att kunna plugga till ett yrke och slippa ta massa lån! Camilla har ju också gjort ungefär samma sak, hon är klar undersköterska nu i februari och har jobb och allt. Hmm, är man lite efter tro? Ska jag som är äldre än dem vara outbildad och arbetslös? Nej då, jag har ju min grej! Att luffa runt och upptäcka världen är det väl inget fel på! Någon gång ska jag också plugga till något, om jag bara kan komma på vad jag skulle vilja plugga!!

Nej nu ska jag se hur det går för gubben, han spelar Angry birds........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0