2011

Året 2011 i backspegeln och jag kan bara konstatera att det var ett bra år! Kan man få ner lite av det i punktform tro?
1. Nyåret firades i Monaco.
2. Upptäcksfärder längs Rivieran med Gabriel, Dave och Lorrie, skidåkning med Gabriel och Dave
3. Sverige
4. Malta
5. Greklands övärld
6. Turkiet, från Fetye i söder till Istanbull i norr.
7. Korinthkanalen och massa delfiner
8. Korfu, sol och bad och moppeåkande i massor!
9. Montenegro
10. Kroatien, massa vackra platser, bland annat Dubrovnik!
11. Motorhaveri och galsna äventyr i Reggio Di calabria, Italien
12. Eoliska öarna, vulkaner och annat spännande.
13. Napoli och Capri
14. Sardinien och Corsica
15. Massa slappande, badande och öl på Mallorca
16. Gibraltar
17. Holland <3 Den Helder, Harlingen, Urk, Vollenhove, Kampen
18. Amsterdam, magisk stad!
19. Sverige
20. Renovering
21. Massa tid med familjen!!!
Undrar just om 2012 verkligen kan slå ett så enastående år!? Det blir inte lätt, men kanske mer skidåkning i alla fall?!

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

jo men självklart dricker jag när jag tror jag är gravid, daaaah !! NEJ jag drack fram tills typ tis-ons när jag märkte att min mens verkligen inte ville komma och efter det blev det ingen mer alkohol !!

2012-01-02 @ 22:06:13
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0