Mc Donalds

Fy vad lata vi har varit idag! Gick inte upp förens klockan tio i morse, vi måste ha varit väldigt trötta, för vi la oss innan tolv tror jag! I alla fall, Nice är sig likt och vårat place är precis så franskt som jag vill att det ska vara! Bodde på ett hostel de första dagarna, det var ganska intressant må jag säga!
Vädret är så som det oftast är över allt i april, varierande! Ena dagen är det strålande sol, nästa kan det spöregna timme efter timme!
Har hunnit träffa en kompis från Monaco tiden, ska hem till en annan nu till helgen. Han och hans tjej har fått en liten grabb som heter Finnley (vet inte hur de stavar det).
Träffade Rita och hennes päron här en snabbis igår, och de var precis så trevliga som jag gissat. Tänkte att så som Rita är så måste hon ha utåtriktade trevliga föräldrar! Har vi tur kna Rita komma snart igen, då Jessica och Alex kommer på besök från Schweiz, näst nästa helg.
På måndag fyller Gabriel år, blir inte precis nån pang födesledag för honom men får se om man kan hitta på något... Han är inte så svår att behaga, bakar jag Nisses berömda cheesecake så blir han nog glad!
Nej, nu ska jag logga ut, sitter på Mc Donalds och snyltar på deras internet. Eller ja, det är gratis wifi på alla McD i Frankrike!

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

jag har tre backups + nätbackup på bilderna, så minneskort, hårddisk, datorns hårddisk och som sagt backup via ett företag på nätet.

2012-04-12 @ 20:56:47
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Karin

Hej! :) Vad kul. Nej jag jobbar inte kvar där, nu pluggar jag på distans för tillfället! men jobbar förmodligen där igen till sommaren, för att börja plugga i höst sen!



Vad gör du/ni här nu? Absolut, det vore kul att träffas!

2012-04-13 @ 22:14:17
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0