Kluven

Känns overkligt, har packat lite idag, vi har även köpt en till resväska (oundvikligt). Det är inte med glädje jag packar ihop. Hade gärna stannat här hela vintern, och hållt ihop med detta gänget nästa sommar. Men ibland blir det inte alltid som man tänkt sig, jag får trösta mig med att vi planerar att luffa ner till Frankirke i början på 2012, och försöka hitta något att göra där nere igen. Frankirke, Nice, Isola, Monaco... Så mycket minnen...!
Det jobbigaste av allt är att nu har jag kommit till ännu ett land som jag älskar, ännu ett land jag lätt skulle vilja bo i. Jag tyckte det var jobbigt innan, att man kände sig så kluven inför om man verkligen vill bo i Sverige eller Frankrike, men nu har jag även Holland.... Det finns hittills bara en sak, bara en, som inte är okej med detta land. Den Där Jävla Dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0