Renovering pågår

Idag har det varit en riktigt skön ohc solig dag! Blåsten kunde man varit utan, men man ska inte klaga, det kunde varit värre med tanke på att vi är i Sverige! Dagen gjordes ju även utav att jag var med mina nära och kära. Jag, Camilla och Tommie satte oss i bilen och tog en tripp till Trollhättan. När vi är på bra humör så kan vi nog vara lite knäppa i varandras sällskap. Det blir mycket trams och skojande!

Sedan tog jag mig hem till Pamela och Niklas nu ikväll. Niklas var i full färd med att regla i ett av rummen på övervåningen, så jag höll Pamela sällskap när hon röjde i källaren inför morgondagens tapetsering. Deras hus kommer bli så sjukt fint när det är klart! Två händiga, med deras yrken, har alla chanser att göra sitt hem till något väldigt bra! Själv borde jag pallra mig ner till Gabriels hus för lite mer fixande men jag hittar inte lusten just nu!

På fredag bär det av till semi-Danmark! Ska till Sofie i Lund och jag ser verkligen fram emot detta! Saknar den där charmiga lite lätt virriga tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0