Hela helgen

Helgen lider mot sitt slut och lite har man allt fått gjort! I fredags bar det av mot Lund, jag och lilla bilen gjorde 32 mil på lite mindre än fyra timmar. Ingen rolig resa men väl värt besväret, för i Lund väntade min härliga vän Sofie! Sofie är en såndär tjej som man blir alldeles glad av att vara med. Hon är positiv och energifylld, och otroligt charmig! Vi hade så mycket att prata om, det kanske låter konstigt men, folk som inte upplevt vad vi upplevde i Schweiz kan nog aldrig riktigt förstå och sätta sig in i vad vi varit med om.



Vädret dagen innan jag for till Lund som hade +8 och vår i luften!


Lördagen blev en dag med resande igen då jag åkte hemmåt mot Edet. Sista helgen i mammas och Berras place, då de kommer tillbaka från Thailand på tisdag. Igår kväll blev det lite ölande i goda vänners lag hemma hos Pamela och Niklas. Idag begav jag mig hem till dem och krattade gräsmattan ihop med Pamela medans Niklas rev staket. Det var riktigt skönt att komma ut och röra på sig lite och jag hoppas vädret håller sig till just uppehåll så man kanske kan kratta lite till!

Nu blir det chips och cola till söndagsfilmen på fyran!



Sofie i ett kvarter mitt inne centrala i Lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0