PMS KOSSA

Detta blir tredje försöket till inlägg idag, och man kan väl bara konstatera att jag mer eller mindre gett upp dagens skriverier. Tur är väl det, att det inte blivit något inlägg av det jag först knåpat på. Mitt humör har gått som värsta bergoch dalbanan idag, ena sekunden glad, andra totalt jävla nere. Jag måste verkligen börja äta ppiller igen, detta går inte, kan inte låta hormonerna styra min kropp märker jag, för vissa perioder i månaden blir jag ju som ett psyko!

Jag har ALDRIG haft sådana här problem tidigare, jag trodde PMS och allt sådant bara var bullshit. Men. Ja, jag kan väl inte annat än konstatera att om det inte är PMS jag har nu, så borde jag låsas in med dubbla tvångströjor, jag är en fara för allmänheten. I och försig så pågår ju en hel del grejer i mitt liv nu som sätter mig på prov, men nja.

Jag borde låsas in och ifrån tagas alla rättigheter till internet och telefon under dessa perioder, jag kan ju häva ur mig saker jag inte har kontroll över. Nej, nu ska jag sova och försöka hålla mitt humör på en jämn kurva i morgon. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0