15 år igen?

"Det känns nästan som om man vore 15 igen"

Ja, det får bli dagens citat. Tänk vad denna staden gör med ens själ!

Jag längtar något så ooooootroligt tills helgen, för jag tror och hoppas att den kommer bli något utöver det vanliga! Jag vill ha helg NUUUUUU! Det spritter i hela min kropp när jag tänker på att det snart är helg, snart, snart snart. Hoppas hoppas.


I kväll var jag med Jenni och Henrik på Landesmuseum, drack öl och kollade fotboll. Kanske blev det någon (eller flera) öl för mycket för att vara en vardag. Men, jag gymmade igår och idag, ska gymma torsdag och fredag, så jag känner att det är okej. lördag och söndag lär jag inte gymma!

Jag vill ha helg NU!

Fast först vill jag kolla facebook lite så man kan ana hur helgen blir :P

Som sagt.... 15 igen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0