Regn, och vad tycker vi om det?

Det regnar utanför mitt fönster idag igen, inte lika mycket som igår, men än dock regn. Och vad tycker vi om det? Jo, underbart! Regn här innebär snö i alperna. Ju mer det regnar här ju snabbare kommer skidsäsongen igång! I helgen när jag och Gabriel var ute och åkte kunde man se lite här och var hur alptopparna sakta börjar bli vita, och om det nu dessutom ska regna lite kommer det gå fort! Lycka!!!


Gabriel och Stefan i Sälen, julen 2006. Min familj firar inte jul, så vi följde Markoolios råd ocg drog till fjällen!


Kommentarer
Postat av: j

sv. jo jag började men kände att det inte var min grej så jag hoppade av, tyvärr . Men men .

2009-10-22 @ 15:45:39
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0