Massa tjöt

Ännu en lugn fredagskväll, vad är detta? Börjar ju likna värsta SvenssonSvensson filmen ju! Nja, riktigt så illa är det inte. Jag åkte till Monaco i eftermiddags och gick för första gången ombord på La Naturelle Dee, båten som Gabbe jobbar på. De killar jag mötte var lättsamma och trevliga. Gabriels hytt är kanske inte lika lyxig och stor som hans förra, men det får man nästan vänta sig. Båten han jobbade på innan är känd i hela Monaco, ja, väldigt känd längs den franska Rivieran generellt sett, för att vara en av de båtar som det spenderas mest på även till besättningen. Men nu har han en högre befattning och högre lön, då kan väl en lite mindre hytt vara värt besväret.

Vi tog en sväng i Monaco och stötte på Tom. Det var kul att se honom, han såg lite sleten ut, men annars verka han vara på bra humör. Han berättade att även han ska se sig om efter nytt jobb nu. Det blev inte så mycket mer gjort i MC, så vi åkte hem till Nice, gick till Kokkaburra som är en aussie restaurang/bar nere i hamnen, med otroligt god mat, och även lite udda.

Tyvärr visade det sig att batteriet i kameran jag tog med var tomt, så det blir inga bilder idag. Jag tycker bloggar utan bilder är väldigt tråkiga, och tröttnar fort på dem. Det är ju en smaksak, givetvis, men eftersom jag själv inte gillar bloggar utan bilder så försöker jag att själv lägga upp bilder så ofta som möjligt. Fast inte bilder som jag letar upp på nätet, om det inte råkar vara något specifikt som jag inte själv kan knäppa en bild på, som kanske Barack Obama eller sådana saker. Då har man inte så mycket till val. Annars tycker jag att det är trist även med "googlade" bilder, de är ju inte ens egna och säger inte så mycket om en själv. Men, smaken är som baken!




Nu ligger Gabriel här bakom mig och sussar så sött. Tänk vilken liten godbit jag har! Jag vet att han är en perfekt pojkvän, och att han skulle ta ner månen åt mig om han så bara kunde. Kanske borde ägna honom ett eget litet inlägg snart igen? Mitt lilla troll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0