Flyttdax strax?

Åker man till den franska Rivieran tycker jag att man definitivt borde ta sig tid att besöka den lilla byn Eze. Jag och Gabriel var där i våras, och kör igenom byn ganska ofta. Nu när jag letade igenom datorn på bilder hittade jag lite därifrån.












Vi var nere på stan och kollade på en lägenhet idag. Den var liten. Väldigt liten. Men fräsch, och bara ca 3 minuter från stranden, 10 minuter från shoppingens mecka, Jean Medecine, och kanske 15 minuter från tågstationen. Läget var alltså perfekt. Vi får se hur det blir, om vi tar den eller inte. Vädret har förresten varit sådär soligt och varmt igen de senste dagarna. Shortsen har åkt på och man kan njuta riktigt ordentligt av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0