En söndags-öl (eller fler) skadar aldrig!

Jag och Gabriel hade precis tänka ta oss ner mot stan för att ta en kaffe eller något annat trevligt när hans telefon ringde. Det var Bobbey, han Tom och Si var på väg till Nice för att äta middag på Ma Nolans, de undrade om vi skulle hänga på. Sagt och gjort, efter en middag i irländsk anda och storbilds fotboll lurade killarna med oss till Monaco. Det blev några öl där, men jag och Gabriel gav oss av hemåt hyfsat tidigt, han ska upp och jobba i morgon. Själv ska jag träffa min tyska lärarinna igen, men inte förens vid ett-tiden. Men jag bestämde mig för att utnyttja lägenheten nere i Gamla stan lite, så jag ska möta henne där. Nu ska jag försöka sova. Vilket inte lär bli helt lätt med tanke på att jag druckit en burk cola nyss. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: J

sv.

allt jag säger är att det mycket väl skulle kunna bli ett liknade cirkus. situationen kanske inte ser ut så idag, men folk är lätt manipulerade och med rätt person i maken så ser jag det inte som en omöjlighet. Se bara på Jimmie Åkessons uttalade om muslimer, är inte det ett praktexemplar vart hatet redan befinner sig och vart någonstans det kan driva. folk är ignoranta och lättlurade.

2009-11-23 @ 12:29:22
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0