Gnällspikar är inte min melodi

Tänka vad folk gnäller och gnäller egentligen! Jag läste en blogg nu i kväll som jag läst en och annan gång de sensate dagarna, och fan vilken gnällspik bruden är! Det skriket tyck synd om mig över hela bloggen, hur hemskt allt är och träning är ungefär allt det står om i hennes blogg. Jag blir bara så trött av att läsa självömkande bloggar. Eller bloggar där personen ifråga fiskar efter att man ska berätta att hon visst inte är fet och ful som hon själv helatiden påstår. Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker sånna människor kan vara väldigt jobbiga. Som tur är umgås jag inte med någon sån alls längre. Klart man råkat ut för en och annan under åren, men just nu verkar ja ha lyckats fly undan dem. Visst låter det hemskt och ego? Men negativa vibbar är inget jag har lust att ta in hela tiden man är med en kompis.

Livet blir vad man gör det till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0