Dealer

Så var det återigen en säljapulverdag och man sitter nyduschad och mätt i väntan på att tiden ska rinna iväg så man kan åka iväg till jobbet. Säljapulver-jobbet. I går hade jag otroligt ont i foten igen, efter att ha gått 8 kilometer i förrgår. För ett tagsedan fick jag monster-stora blåsor under båda fötterna efter en långpromenad, och en av dessa gjorde sig påminnd efter rundan jag gick i förrgår. Så när jag skulle promenera i går valde jag att inte gå lika långt, det blev strax över 5 kilometer bara. I dag har jag tyvär inte tid att gå, och badhuset stänger så tidigt att jag inte hinner dit efter jobbet heller. Typiskt, jag som skulle bli nyttig! Får försöka ta igen detta i morgon helt enkelt.

Nej, nu ska jag som sagt sälja pulver, så jag kan bli rik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0