Soon he'll be back

Vad är det med mig och att sova länge helt plötsligt egentligen?? I natt sov jag över tolv timmar i streck igen. Det är ett fucking mirakel. Jag är inte den som sover mer än åtta timmar. Men jag antar att det är ett tecken på att jag inte alls är frisk ännu. Förvisso är jag inte magsjuk, och huvudvärken har lagt sig. Men snoret finns där allt, och hostan gör sig då och då påminnd. Sen är jag fortfarande ovanligt slö. Så man ska nog inte börja jobba än, jag ska bli frisk innan jag jobbar denna gången. Sist jag jobbade gjorde jga det enbart för att Kristina sa att hon var sjuk, jag var ju själv sjuk.

Nu närmar det sig tills Gabbe är hemma, ska bli så jäkla kul! Men så jäkla jobbigt när han åker igen. Det är ju det som är grejen. När man skiljs åt igen är det alltid värre än sist. Det blir bara jobbigare för varje gång, inte precis något man vänjer sig vid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0