Saknad

Usch, jag sitter här just nu med en jobbig kännsla i bröstet. Känslan av saknad. I kväll har det verkat som om allt på teven har handlat om relationer och kärlek, och, saknad på ett eller annat sätt. Det får mig givetvis att tänka på Gabriel och hur jag önskar att jag var med honom just nu. Det känns så surrealistiskt när man pratar med honom och han gör helt vardagliga saker, sånt man förr var van vid att göra ihop med honom. Så små saker som att äta middag eller sticka iväg och köpa nått litet i affären. Sånt saknar jga så otroligt mycket ibland! Jag hoppas verkligen att vi kna vara med varandra snart igen! det blev inget med lägenheten han kollade på idag, men i morgon ska han ringa någon snubbe med en annan min-lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0