En bild säger mer än tusen ord

Visst är min nya design väldigt simpel, men jag är så glad över att jag äntligen verkat få kläm på hur det här fungerar! Tids nog kommer jag säkerligen utveckla sidan mer, om jag känner mig själv rätt. Jag älskar att skriva, men om det finns något jag älskar mer är det att arbeta med det visuella, en bild säger mer än tusen ord. Därför säger säkert bloggens desig mer än alla ord jag någonsin plitar ner här, eller vad tror ni? Måste förresten säga att alla bilder på mig och Gabriel i headern är tagna utanför Sveriges gränser. Den första är i Antibes i november, nästa är i Nice i december och den sista är i Monaco i november. Jag längtar tillbaka något så otroligt mycket när jag ser bilderna... Både till plateserna och miljön, men mest av allt, till Gabriel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0