Besök

Lustigt, när man loggar in på blogg.se och sin egen blogg så ska man trycka på knappen "skapa" för att göra ett inlägg. Jag kännde att "nej, jag har verkligen ingen skaparglädje i mig just nu".
Får väl försöka skriva något i alla fall.
Det känns verkligen att det börjar bli sommar här nu! I dag var vädret underbart och jag tror att jag råkade bränna mig, trots att jag alltid är ganska försiktig! Nå väl, är man blekfis så är man. På söndag morgon kommer Jessica och Alexandra hit från Schweiz på ett litet besök, de ska bo hos oss i tre dagar. Får se vad man ska visa dem, blir antagligen lite av Nice, Monaco och Cannes. Kanske Antibes också.
Det börjar bli lite stressande att inte ha ett jobb nu. Jag är inte gjord för att inte jobba! Inte Gabriel heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0