Hitting Gib on Saturday morning

Kan det verkligen vara så att jag sitter här (och har precis smällt i mig massa sushi i sällskap av grabbarna)och det är näst sista kvällen på Mallorca? Det verkar onekligen så. Ännu en epok av denna sommars farande lider mot sitt slut, ännu en plats som skall lämnas bakom sig, för att kanske aldrig ses igen. Jag skulle inte sörja om det vore så, Mallorca är inget utöver det vanliga i turist-väg enligt min mening.
Nu ska två av pojkarna ut och dricka och jag ska återgå till min bok. På lördag morgon åker vi mot Gibraltar för att tanka upp och allt vad man nu gör där. Förbereda sig för att ge sig ut på Atlanten och korsa Biscaya bukten för våran del.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: Tack för dina långa och personliga kommentarer! Det verkar som många tjejer känner igen sig i det jag skriver så jag hoppas att jag kan bidra med något :) Hoppas att du kikar in fler gånger och lämnar fler kloka kommentarer!

2011-10-10 @ 21:33:47
URL: http://somethingaboutcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0