Snodde en lista av Midnightmistress.blogg.se!

Ett datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Ett? Hmm... Finns många. Okej. 14 februari

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, har aldrig några.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Japp, några stycken fick sitt första, en del sitt andra barn. En sitt tredje.

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Sverige (bodde ju i Schweiz), Frankrike, Tyskland, Italien, England, Usa, Hong Kong och Malaysia

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Nja, jag förlorade något som jag fick tillbaka i mitten av året igen, annars inget.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, besökte Nord Amerika och Asien bland annat.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag lärt mig sjukt mycket om mig själv. Jag tror innerligt att jag vuxit rejält mycket 2010. Fått många nya erfarenheter som kommer hjälpa mig mycket i livet. Min tid i Schweiz var otroligt givande och lärorik!

Största misstaget?
Har inte gjort något som inte slutat bra till sist. Dåliga saker som händer, är bara misstag om man inte lärt sig något av dem.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo, två rejäla förkylningar hade jag, annars inget.

Bästa köpet?
Mina flygbiljetter!!!! Gillar inte att köpa prylar, men köpte en ipod nano och ett teleobjektiv i Hong Kong, det var bra grejer!

Vad spenderade du mest pengar på?
Flygbiljetter!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Så mycket! Alla nyfunna vänner, alla äventyr, alla nya länder, gamla vänner, familjen, kärleken, ni vet, det vanliga!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Alors on dance, Stromae

Allt med Swedish House Maffia

Stereo Love

and so on...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Upp och ner, men troligen ledsnare. Jag brukar inte vara ledsen alls, men i år var jag det ibland.

Vad önskar du att du gjort mer?

? Jag utnyttjade tiden till max!!!

Vad önskar du att du gjort mindre?

Jobbat!

Hur tillbringade du julen?
Med familjen hemma hos mamma och Berndt i deras nya lya!

Blev du kär i år?

Nykär ;)

Favoritprogram på tv?

Kollade inte på tv mycket alls, skulle väl vara 2 1/2 men då. Annars var det How I met your mother som gällde, dock inte från tv.

Bästa boken du läste i år?
To kill a mockingbird av Harper Lee eller Jane Eyre av Charlotte Brontë

Största musikaliska upptäckten?

Schweizisk hiphop!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var med min goa familj, festade loss på kvällen på Locktrop, jäklans skoj!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Hmm, beror på hur man ser på saken, jag tror att det alltid kommer något gott i slutänden. Men det hade ju inte behövt ta slut mellan mig och Gabriel. Dock tror jag vi båda uppskattar varandra mer nu än någonsin.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Stil? Hmm... Först ganska triskt och enkelt, men ju mer tiden gått lite roligare och mer färg (gått ne ri vikt, roligare att klä sig snyggt då!)

De bästa nya människorna du träffade?
Jisses! Jenni, Sofie, Maria, Rita, är de allra aaallra bästa, men typ Christian, Dave, Henrik, Dora och några till kommer tätt där efter!

Årets besvikelse?
Har sagt det förr, man akn alltid vända ont till gott. Men om jag måste välja något, så är det väl insikten av hur känslokalla barn kan vara redan i ung ålder. Riktigt läskigt faktiskt.

Denna lista stal jag av www.midnightmistress.blogg.se som ni absolut borde kika in hos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0