Update

Borde sova nu. Borde sovit för länge sedan. Men så kan det gå! Tog mig en tur in till stan ikväll (givetvis, eftersom jag var ledig) och mötte elva andra svenska tjejer. Eller ja, tio svenska och en finsk. Eller ja, nio svenska en finsk,  och en finsk uppvuxen i Sverige. Hur som så hade vi skit-trevligt, och jag hoppas vi gör om det igen! Känns som en bra säsong det här, vad det gäller umgänget. Vi var 28 pers på kyrkomötet i måndags. 28 unga, partysugna, glada, sociala och äventyrslystna tjejer!

Kommentarer
Postat av: JJ

Jag hade hoppats att det var hela fjortissverige jag talade om men tyvärr kommer erfarenheten efter många år på krogen. Vissa lördagar slängs äldre män "gubbar" på hög utanför uteställena.

Sen pratar jag ju faktiskt om oss nordbor, danskar finnar inräknat. Och de italienare som upplevde detta är beresta affärmän med många vänner i norden. Inga bartenders på en charterort.

2010-09-16 @ 09:40:47
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0