Fredag

Tänk vad trött man kna vara då! Idag skulle jag bara åka till kemtvätten och köpa kött hos slaktaren på morgonen, sedan var jag ledig fram till 15. Jag gick upp åtta, för att bli klar så snabbt som möjligt så jag skulle kunna möta Sofie på HB för en shoppingrunda. Sagt och gjort, många frank fattigare och en väldigt rolig och trevlig dag på stan blev det.

Gjorde en backup på lite bilder igår. Ja, bara lite, strax över tusen blev det. Måste verkligen få tummen ur och göra en backup på alla mina bilder. Tänkte att jag skulle lägga upp någon här idag...


Feldschlösschen!


En solig vårkväll i april. Sitter vid Zürichsjön med en låda Feldschlösschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0