Trötter

Jag är så trött så att ögonen nästan går i kors. Hade tänkt dra till gymmet när jag slutade ikväll, men, nej. Det får vänta. Jag var där igår, och har träningsvärk i ryggen och benen, men det är bara skönt tycker jag! Man känner att man gjort något vettigt! Hoppas jag kan dra dit i morgon, men gud vet hur jag jobbar. Lite jobbigt att jag haft så lite info om mitt schema det sista, svårt att planera sitt liv liksom. Men men, jag har bra betalt, egen lägenhet med el och vatten helt gratis, egen bil helt gratis (behöver bara betala bensinen för privatbruk, annars betalar de allt!) och får åka på resor hit och dit, typ Hong Kong och Langkawi. På tal om det, kanske ska slänga upp en bild eller två!


Och nog fan var de skickliga! De små rackarna har till och med lärt sig att de kna öppna balkongdörrarna utifrån, när de är låsta!!!


The Andaman sea. Utsikt från ena balkongen.


En söt liten apa!


Solnedgång över The Andaman sea


Taget från middagsbordet en kväll! Inte fy skam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0