Globetrotter deluxe!

Okej people! Nu har jag lite mer klarhet i hur min framtid ser ut angående resor. Jag vet till ochmed när det blir köra Svedala nästa gång! Så här ser de närmaste månaderna ut:

April: Zürich - Nice - Zürich

Maj: Zürich - Thailand - Hong Kong - Zürich

Juni: Zürich - Sverige - Zürich

Juli: Zürich - New York - Zürich

Augusti: Zürich - Nice - Zürich

Augusti kan även eventuellt bli Zürich - Sverige - Nice - Zürich, eller samma fast utan Nice... Vi får se.

Det blir lite resor hit och dit, och jag kan väl knappast påstå att mitt liv blir allt för långtråkigt!

Kommentarer
Postat av: Krizzy

Ojj ojj va du kommer resa mycke :) Vet du ungefär vilka datum du kommer vara i Zürich i sommar så kan jag kolla upp när jag kan komma ner och hälsa på =)

2010-03-30 @ 23:26:15
URL: http://krizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0