Bangkok, Hua Hin och Hong Kong, dit ska jag i maj.

Ibland är livet precis så rättvist som det borde vara. Idag fick jag veta att vi inte bara ska till Hong Kong (bara och bara...) i maj, utan vi ska stanna i Thailand på vägen dit, och vara där några dagar. Vi ska tillbringa vistelsen i Thailand på två olika hotell, båda femstjärniga och mycket, mycket lyxiga. Det ena är Intercontinental i Hua Hin, och det andra är The Peninsula i Bangkok. Jag bara måste få skryta lite om denna lyx nu, det är fan inte varje dag jag åker helt gratis över halva världen och bor på snuskigt lyxiga hotell. Eller, helt gratis... Jag menar, med betald lön. Som sagt, måste få skryta lite!

Och i Hong Kong ska vi bo på The Peninsula, som även det är ett otroligt flashigt hotell, ett av världens finaste ska det vara... Känns lite overkligt att lilla obetydelsefulla jag ska få uppleva allt detta! Jag!

Först St Moritz, sedan Bangkok och Hua Hin, sedan Hong Kong, och för att runda av sommaren i New York. Inte illa pinkat va?! Erkänn, lite lyxigt har jag det allt. Men det är ett visst pris jag får betala för allt detta dock, och det är att vara ifrån alla jag älskar och tycker om. Men, vet ni vad?! Det är det fan värt, för jag vill inte leva livet med att aldrig ha sett mig omkring.

Life is a book and he who stays at home reads only one page


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0