Det är ju hon som knogar tills hon blir alldeles stirrig, darrig, virrig

Jobba, jobba, jobba! Men, vasjutton, man kunde vart arbetslös så jag klagar inte! Har varit en ganska soft dag här dessutom, M är fortfarande sjuk så jag har hunnit med ganska mycket i huset. Känner mig ibland lite som en hustomte som springer runt och ordnar så att allt är tipptopp. Plockar här, tvättar det, putsar där. Fast jag behöver ju inte göra det, det är Doras jobb, men ja, när jag ändå är i huset och är "on duty" så kan jag ju göra nytta på samma gång tycker jag. Annars blir man ju rastlös. Dessutom så uppskattar Dora det verkligen, så det är kul. Alltid roligt att hjälpa till när man vet att den man hjälper verkligen uppskattar det!


En bild tagen från middagsbordet på The Andaman (hotell), Langkawi.

I morgon blir det inte så lång dag! 12-19 känns som värsta glidartiden med tanke på hur de senaste två veckorna sett ut! Efter 19 blir det ner på stan och ta en öl eller fem med förhoppningsvis så många som möjligt, och givetvis Sofie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0