Sweden here I come!

Åhoj! I morgon vid den här tiden är jag i Sverige, och är troligen ganska så onykter! Det ska sitta fint med en fylla med de allra bästa! Mina två underbara, supersöta, oersättliga systrar Pamela och Camilla står högst på festa-med-listan. Jag är så jäkla lycklig som har dem i mitt liv! Det är helt sjukt vad tighta vi är! Så ska jag träffa bästa mamman i hela vida världen innan det festast till! Ska bli spännande att se hur hennes hem ser ut nu! Alltid kul med förändringar! och Tompalompa, skönaste och smartaste lillbrorsan man kan ha! Sedan är listan lång på alla andra goa man vill och ska träffa, Nisse, Linda, Andrius, Vaide, ja, jag skulle kunna hålla på i en evighet, men här nämns bara eliten ;) 

Jag borde egentligen sova nu, tänkte gå upp kl 04.00 då taxin jag beställt anländer 05.00. Men jag är en nattuggla utan dess like! Dessutom har jag sovit 9 timmar, två nätter i rad nu, och det är mycket mer än jag är van vid!


Bis später!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0