I morgon

Då var denna dagen avklarad och bra blev den. Fick massa beröm av bossen här om hur duktig jag är, och hur hjälpsam jag var förra veckan (jobbade som en tok!). Fick en bukett solrosor. hittade tillbaka till gymmet <3. Har sett solen kicka fram mellan de täta molnen. Tvättat lite kläder. Ja, massa små saker, men en bra dag. Just det, lämna in en ansökan om inresetillstånd till Usa, vi får se hur det går!

I morgon har jag ett och annat att göra, tänker gå upp tidigt, åtta om jag pallar. Ska in i huset och kalla kylskåpen, åka och handla om det behövs (tror inte det). Dra till gymmet och köra ett lugnt pass där innan jag drar mig vidare mot Dr.Fritz som ska få skiva ut nya piller till mig.

Ppiller kanske verkar onödigt när man är "oakitiv", men nej. Det underlättar så mycket, man slipper värk och får kortare perioder osv, dessutom har jag ju fått rätt piller nu för första gången på alla år, så nu får jag inte alls så mycket finnar. Det var mina ppiller som gjorde att jag fick så mycket finnar. Tack för den era jävla idioter på ungdomsmottagningen i Lilla Edet. De kan verkligen inte sitt jobb.

Sedan ska jag, om jag hinner, ta mig till flygplatsen och skffa ett bonuskort. Man kan efterregisterar resor man gjort, så jag har ju lite bonus att plocka från Langkawi och Hong Kong.

Sedan ska jag hämta barnen och leka taxi med dem halva dagen, tills jag slutar och drar mig in till stan igen. Det blir en öl eller fem med lite gott folk!

Shit vad mycket text och trist det blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0