12-18.30!

Hör och häpna! Idag fick jag sluta tidigare trots att det var frun i huset som var hemma! Passar ju utmärkt då jag ska dra mig ner på stan nu ikväll för en öl eller tre med Sofie, Christian, Henrik och eventuellt Maja. Henne har jag inte hört något från än. Emma kunde tyvärr inte hänga på, inte heller Janina, som de båda först trodde.

Nej, finns ingen tid att sitta här. Har precis ätit middag, passade på att lyxa till det med lagad mat idag när jag slutade tidigt. Potatis och zucchini med korv alltihop stekt en stund för att sedan åka in i ugnen, med massa grillkrydda så klart. Nu måste jag städa lite. Och fixa mig, tar tåget 19.35... Om jag hinner, det lär nog bli 19.50 om jag känner mig själv rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0