zZzzzZZzzzZz

Undrar när man kommer återhämta sig från helgen... La mig 23.30 igår (det sker ungefär en gång i kvartalet, om ens det) och gick upp 07 i morse. Har varit som en zombie hela dagen. Har sovit en timme nu och är fortfarande dödstrött.

Ska plocka ihop lite fika åt ungarna, blir lite jordgubbar och småplock. Idag har tjejen med sig en kompis hem och grannflicka kommer säkert över om vi ringer och frågar henne. De ska leka i jaccuzzin, så jag borde väl även plocka fram lite badkläder. Längtar tills ikväll så jag kan få sova igen.

Drömde massa skummt nu när jag sov. I natt sov jag som en stock.

Kommentarer
Postat av: Malin

hej, följa varandra på bloglovin? :)

2010-07-05 @ 15:08:49
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0