Hummm

Drog till gymmet och tränade bort lite förvirringar, tankar och funderingar idag. Det kändes jäkligt gött när adrenalinet pumpades ut i kroppen. Det blev ett extra hårt pass med alla maskiner, ökade vikten med 5kg på två olika apparater. Gjorde de andra övningarna mer gånger än jag brukar. Svetten lackade. Körde 40 minuter Crosstrainer (42 faktiskt) fastän jag brukar hålla mig till 30 (är rädd att benhinnorna ska krångla igen). Kändes toppen.

Men när jag gick ut från gymmet så slog alla tankar ner mig igen, min hjärna började göra frivolter och lyssnade inte alls på mig. Tur att man är pigg och glad, även om man är förvirrad. Nu ska jag ut i solen som är lite mer behaglig idag än igår (idag ca 25c i skuggan). Läsa en bok. Fixa lunch. Sallad med tomat och ägg får det bli. Ikväll blir det down town med en tjej jag aldrig mött förr. Blind-date alltså. Fick hennes nummer av Gerd på Svenska kyrkan, hon mailade att tjejen är nykomling och stannar i Zürich över sommaren.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0