Boooom!

Jag finner inga ord. Vet inte alls hur jag ska kunna uttrycka mig just nu. Varken här på bloggen eller i mitt privata block. Jag känner mig... speechless? Jag känner att jag inte vet. Inte vet vad för ord jag ska använda, för jag vet inte vad jag tycker eller tänker eller någonting. Förvånad? Jo jag tackar. Glad? Jo. Men ja... Frustrerad? Ja. Irriterad? Ja. Ledsen? Ja. Lycklig? Ja.

Kan jag verkligen ha tolkat det rätt? Nej. Är nog bara ett missförstånd.

Men visst känns det som om jag fått en bomb släppt över mig. vet bara inte alls om det var en positiv eller negativ bomb. Kommer nog göra med den så som jag ofta gör. Gräva ner. Gräva ner den, sopa igen alla spår och tralla vidare som om ingenting hänt. Blir nog lätt, för det brukar vara upp till mig för att något ska hända i den här leken. Har liksom alltid varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0