Bad day

Visst finns det dagar då det känns som om man inte skulle ha klivit upp ur sängen!? Till och med i min "försöker-alltid-vara-super-positiv" värld. Ja. Till och med här. Idag var en sådan. Bidragande faktorer var utomhus temperaturen på 37c, innomhustemperaturen på 30,5 c, en trött och grinig 9-åring, en drama-queen 7-åring, 14,5 timmars arbetspass (blir totalt 63 timmar denna veckan) och så vidare och så vidare.

Nehej, idag var ingen bra dag. Idag var en onödig dag. Mycket onödig. Fan att jag inte sov genom hela dagen.

I morgon ska det inte vara en sådan dag, nehej, i morgon är det en bra dag igen, så som dagarna vanligtvis är i mitt liv. I morgon blir det antingen grillfest hos Christian eller rajraj downtown med Cecilie och Jenni. Vi får se.

I morgon ska inte bli som idag i alla fall. Aldrig i livet att jag går med på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0