Welcome to my crib!

Då var det dags, jag tänker nu visa er mitt lilla krypin!


Mitt ganska feminina badrum!

Det kunde nog inte varit mer feminint! Rosa är kanske inte den färgen jag själv skulle ha valt men det ser i alla fall fräsch ut. Golv värme är det dessutom, och det gillas skarpt när man ska upp ur badkaret!


Min lilla kokvrå!

En liten kokvrå med kyl, frys, kokplattor och förvaringsutrymmen, den är precis lagom stor för mig, och allt jag behöver finns och får plats här! Längs väggen mitt emot står en hylla där jag har stekpannor och alla dess möjliga tillbehör.


Sovrum/vardagsrum/köksbord

Här är då mitt sovrum, mitt vardagsrum och min matplats, allt i ett. Från fönstret har man en super mysig utsikt!


Massa garderober har jag!


Taget från sängen!


I min bokhylla <3


Utsikten mot sjön, från mitt fönster.



Utsikten uppåt trädgården, från mitt fönster

Kommentarer
Postat av: j

inte alls tokigt tycker jag. Badrummet känns väldigt 50 tal när det är den rosa nyansen. Men jag hade överlevt ;), golvvärme är ju aldrig fy skam menar jag!

2010-01-17 @ 19:51:26
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0