Trött

Jag är så trött att jag skulle kunna somna sittandes. Men eftersom Mrs K's mor skulle komma hit ikväll, långväga, var jag tvungen att stanna uppe tills hon anlänt och gjort sig hemmastadd. Hon bor i Sverige, och påbörjade sin resa vid tiotiden i morse, och var framme runt halv nio nu i kväll. Hon är verkligen en supermysig mormor och verkar vara en väldigt rar person. Om jag fattat saken rätt har hon i hela sitt arbetsamma liv varit barnläkare hemma i Sverige, och jag kan mycket väl tänka mig att det var ett jobb hon passade utmärkt för.

Nu blir det till att sova. Familjens vän Iris har varit här hela dagen med sina två hundar Tanga och Samba. Barnen har givetvis jagat dessa två runt halva huset! Dessutom var det tennis för M och körsång för A idag, så jag hade att göra efter att skolan var slut. Blir lättare i morgon, då är det bara A som ska spela tennis medans M är aktivitetsfri hela dagen!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0