Gym!

Utmattad. Det är dagens ord. Egentligen förstår jag inte hur jag kan ens sitta upp just nu. Det känns som om dagarna bara flyger förbi här, och ibland kommer jag på att jag inte hinner med att verkligen njuta av hur underbart livet är. Men innerst inne vet jag att jag njuter, väldigt mycket! Jag kan sitta och flumma bort vid alla tänkbara tillfällen och bara konstatera hur bra jag har det och hur underbart mitt liv är. Så visst fan njuter jag allt.

Igår vart det vinprovnings med ungdomsgruppen som Svenska kyrkan håller i. Det var en jätte trevlig kväll och jag träffade massa schyssta tjejer. Vin är inte min grej, men jag lärde mig allt ett och annat. Får se om det stannar kvar i minnet bara! Det blev ganska sent, jag ska vara glad som var en av de tjejer som bor absolut närmast stan, för jag var inte i säng förens närmare två tiden! Upp igen i morse vid halv sju.

Idag har jag varit på min andra tyska lektion. Det är en tjej i gruppen som verkligen fattar noll och ingenting, och gör så att vi inte hinner med så mycket. Jag hoppas de flyttar henne från gruppen! Hon talar enbart spanska, och jag tvivlar på om hon ens kan lära sig ett andra språk. Hon tror fortfarande att Ich uttalas "it", och heisse "hati", trots att vi i flera timmar försökt få henne att förstå att det inte är så. Suck. Efter tyskan var det gymmet som gällde! Det var verkligen skitkul att komma dit. Han som visade mig hur alla maskiner fungerar, och som skrev mitt personliga träningsschema var super duktig på engelska, likaså han som stod i receptionen. Det är ju en fördel, när man själv inte hunnit lära sig så mycket tyska än.

Nej, nu ska jag se om jag kan gå på date med John Blund. I morgon är en ny dag med nya äventyr!

Kommentarer
Postat av: TotalPink- J

tack :) ja du mina är väl inte dom bästa men dom är helt okej :P men man måste visst kommentera nott och kommer man inte på ngt bättre än de så är det ju bara tragiskt :)

2010-01-27 @ 06:39:16
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0