Fullspäckat schema.

Idag har varit en fullspäckad dag för mig och Mrs K med shopping på både Coop och Migros. En tur in till stan för att kolla språkskola och gym, och även en fika på Starbucks med en svensk vän till familjen. Det var även hämtning och lämning vid skolan för min del, och hämtning och lämning vid dansen med A. Hon gillar verkligen att dansa den lilla tjejen! Sedan blev det middag med hela familjen nu ikväll. Under dagen har jag även pratat lite med hushållerskan här, så nu vet jag lite mer om hur saker och ting är och ska vara! Ska strax sova, det tar på hjärnan och energin med så högt tempo och så här mycket info!


Kommentarer
Postat av: Anonym

cool design :D allt bra me dej?

2010-01-08 @ 00:09:53
URL: http://fashionqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0